Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Θα σ΄αγαπώ ότι κι αν γίνει – ένα παραμύθι για τις δύσκολες μέρες με το παιδί μας

φωτογραφία από 

Υπάρχουν μέρες που είναι δύσκολες και που όλα μας φταίνε. Και τότε γκρινιάζουμε και εμείς και το παιδί μας. Θα σας πω ένα παραμύθι για το πώς μπορείτε να κάνετε τις μέρες αυτές με το παιδί σας πιο εύκολες.


Ήταν, λέει μια φορά ένα παιδάκι τοσοδούλη και όμορφο... Αλλά, εκείνη την μέρα ήταν κακόκεφο.Η μαμά και ο μπαμπάς ήταν πολύ κουρασμένοι και δεν έπαιζαν μαζί του.


Τότε, εκείνο, κλείστηκε στο δωμάτιό του κι άρχισε να στριφογυρίζει και ν’ αναποδογυρίζει όλα τα πράγματα. Και τα παιχνίδια τα πετούσε!Και γκρίνιαζε…Κι όταν γκρινιάζουμε...ξέρετε...αλλάζει ο κόσμος χρώματα...

Του λέει, τότε, η μαμά του. «Μα τι έχεις πάθει, σήμερα»;
«Είμαι λυπημένο και νιώθω μοναξιά και θέλω να γκρινιάζω».
 «Μικρό μου, εγώ θα σ’ αγαπώ όπως κι αν είσαι». «Χαλάει ποτέ η αγάπη»; Mόνο ανθίζει...

«Εγώ θα σ’αγαπάω πάντα».

«Έλα, τώρα, στην αγκαλιά μου.Κοίτα τ΄αστεράκια πώς λάμπουν στον ουρανό. Ξέρεις ότι πολλά έχουν πεθάνει πριν εκατομμύρια χρόνια αλλά το φως τους είναι εκεί…Έτσι είναι και η αγάπη της μανούλας.Και λάμπει και φωτίζει τα σκοτάδια και διαλύει κάθε φόβο».

Θα  σ΄αγαπώ ότι κι αν γίνει. Γιατί, εσύ είσαι το πιο φωτεινό αστέρι στον ουρανό μου…

 Εάν νιώθετε πιεσμένοι μια μέρα, βρείτε το κουράγιο να τους πείτε αυτήν την ιστορία και όλα θα αλλάξουν…

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

2 σχόλια:

  1. Μόλις διάβασα και την τελευταία αράδα συγκινήθηκα... :)

    Τζίνα
    νέα μαμά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ταξίδι της μητρότητας είναι ένα μαγικό ταξίδι! Καλώς ήρθες στην παρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...