Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Βιβλιοθήκες! Πύλες ονείρου, φάρμακο ψυχής.


Στην χώρα μας διαβάζουμε πολύ λίγα βιβλία και τώρα με την κρίση πολύ λιγότερα. Και πιστεύω βαθύτατα, ότι εάν θέλουμε να βγούμε στο φως πρέπει να μάθουμε να τ' αγαπάμε.
Υπάρχουν πολλά πράγματα γύρω μας που δεν έχουμε μάτια να τα δούμε. Δεν έχει σημασία πού θα τα βρείτε, τα βιβλία. Σημασία έχει να θέλετε να τα δείτε...και να ταξιδέψετε. 
Είναι παντού και είναι απλά υπέροχες βιβλιοθήκες. Θα ήθελα να χαθώ πολλές ώρες και να διαβάζω, να διαβάζω, να ονειρεύομαι...Πολλά από τα ωραιότερα πράγματα τα έχω ονειρευτεί στην ζωή μου διαβάζοντας ένα βιβλίο. Λατρεύω όλες αυτές τις βιβλιοθήκες που θα δείτε. Είναι πύλες ονείρου και φάρμακο της ψυχής. Ο δείκτης πολιτισμού μιας κοινωνίας...

Σκέτη μαγεία! Ακολουθήστε με...
Αγαπάω τα βιβλία. Πάντα τα αγαπούσα. Από μικρό παιδί χανόμουν στην μαγεία τους. Και στην κόρη μου διάβαζα παραμύθια και την χάιδευα όταν ήταν, ακόμα, στην κοιλιά μου. Τα αγαπάω, είναι πάντα, εκεί....
Σε κάνουν να ταξιδεύεις....
Τα βιβλία σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο. 
Σε κάνουν να βλέπεις...
Να ηρεμείς. 
Να περνάς απέναντι.
Είναι ωδή στην χαρά και την απόλαυση! 
Το πρώτο πράγμα που κοιτάω σ' ένα σπίτι είναι εάν έχει βιβλία...

Και τα αγγίζω ένα  - ένα. 

Το όνειρό μου ένα σπίτι σαν αυτό...

Φανταστική παιδική βιβλιοθήκη! 

Δεν υπάρχει ένας τρόπος να δεις κάτι. Αλλά πολλοί.




Τα βιβλία πάνε παντού και  χωράνε παντού...

Κι εάν δεν έχετε μία βιβλιοθήκη, μπορείτε να φτιάξετε μία...με...βιβλία. 



Τα βιβλία είναι τροφή της σκέψης. 



Δεν με νοιάζει εάν είναι πολλά θέλω κι άλλα..



Σπίτι από βιβλία...
Πόσο θα ήθελα να το δω και στην χώρα μας! 


Βιβλιοθήκη...Πύλη ονείρου! 



Ταξίδι στην γνώση.

Όνειρο ...
Σε αμπελώνα...

Δανειστική βιβλιοθήκη στον δρόμο...Εκεί, υπάρχει ανθρωπιά. 

Μαγικό πέρασμα.




Κάθε βράδυ διαβάζω στο παιδί μου του κόσμου τα παραμύθια...

με την ελπίδα πώς βάζω ένα λιθαράκι να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος...και η ζωή πιο ανθρώπινη.
Βιβλιοθήκες. Πύλες ονείρου, φάρμακο ψυχής. Ταξιδέψτε! 

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)



2 σχόλια:

  1. Πανέμορφες φωτογραφίες!!! Μου έδωσες καταπληκτικές ιδέες για το σπίτι μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι δεν είμαστε πολλοί αυτοί που αγαπούμε αυτό το ανθρώπινο αντικείμενο αλλά εγώ ευτυχώς συνέχεια συναντώ κάποιον από αυτούς τους λίγους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...