Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Σήμερα έχουμε γενέθλια! Ένας χρόνος Παίζουμε μαζί!


Σήμερα, το Παίζουμε μαζί  έχει γενέθλια! Κλείνουμε τον πρώτο χρόνο ζωής μας! Εάν και μου είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια άρθρα γιατί τα αγαπάω, όλα, το ίδιο,  θέλετε να κάνουμε ένα ταξίδι σε αγαπημένα; 
Αυτό εδώ ήταν το πρώτο άρθρο που δημοσίευσα! Σ' αυτό ουσιαστικά, εξηγώ τον λόγο που ξεκίνησα το Παίζουμε μαζί. Αιτία, η ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας, τα όνειρα, τις σκέψεις μου, τα παιχνίδια που παίζω με την κορούλα μου την Αντριάνα και να γίνουμε μαζί μια μεγάλη πολύχρωμη παρέα σαν ένα πελώριο ουράνιο τόξο! Αυτά που ακολουθούν, είναι τα δικά μου αγαπημένα γιατί μοιράστηκα μαζί σας, την ζωή μου...Θα χαρώ να τα διαβάσετε. 
Ένα άρθρο για τις   δύσκολες μέρες  που όλα μας φταίνε, γκρινιάζουμε και εμείς και το παιδί μας. 
Τι γίνεται όταν μια αταξία του παιδιού σου κάνει την καρδιά σου να χτυπά δυνατά; Είμαστε μαμάδες το πιο όμορφο πράγμα στον κόσμο! 
Ένα, ιδιαίτερα συναισθηματικά φορτισμένο άρθρο που το έγραψα, λίγο μετά, από μία πολύ δύσκολη στιγμή...
Κλείνω τα μάτια μου και φέρνω την εικόνα, τότε ένα βράδυ Αυγούστου με πανσέληνο στην Μονεμβασιά, στο μπαλκόνι του Ρίτσου. Στην αγκαλιά μου η κορούλα μου να κοιτάει την θάλασσα. Πολύ αγαπημένο άρθρο...
Η πρώτη φορά της κόρης μου στο σχολείο..."Με φώναξε πολλές φορές πριν κοιμηθεί...μου είπε πώς είναι χαρούμενη...πώς έφτιαξε ένα ραβδάκι για το φθινόπωρο που μπαίνει και αύριο θα είναι όλα καλά στο σχολείο...μου ζήτησε αγκαλιά και μου είπε ότι θα της λείψω..."
Πόσο δύσκολο είναι να είσαι καλή μαμά; "Μια νύχτα, πήγα μέσα στο σκοτάδι, πλάι στο κρεβάτι της...μετανιωμένη. Αύριο θα παίξω μαζί της...θα υποφέρω όταν πονάει, θα γελάω όταν γελάει...θα προσπαθώ να δαγκώσω την γλώσσα μου όταν ανεβαίνουν στο στόμα μου απότομες κουβέντες. Θα λέω, συνέχεια, μέσα μου "Μα είναι ένα μικρό κοριτσάκι -  μόνο ένα κοριτσάκι!"
Αλήθεια, μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι; 
Ο κόσμος πριν και μετά, δύο κόσμοι διαφορετικοί...
Όταν ήμουν έγκυος κοιμόμουν αγκαλιά με την εικόνα από τον υπέρηχο. Η κόρη μου, πριν λίγες μέρες έφερε μια φωτογραφία της και μου είπε...Πάρε την μανούλα να με κοιτάς πριν να κοιμηθείς. Σ΄αγαπάω.
Ένα παιδί βλέπει τον κόσμο πολύ πιο διαφορετικά από εμάς.  Πόσο θέλω να μπορώ να  βλέπω καθαρά. Τα αγαπημένα μου δεν τελειώνουν. Ένας χρόνος Παίζουμε μαζί. Το ταξίδι μόλις, άρχισε...
Σας ευχαριστώ πολύ, για την υπέροχη παρέα! Χρόνια Πολλά Παίζουμε μαζί! 

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

9 σχόλια:

  1. πολύχρονο το μπλογκ.. και να παίζουμε πάντα μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Ζέφη,για τον χρόνο πού αφιέρώνεις,καθώς και για τις πολύ ωραίες ιδέες!!Θα ήθελα τη βοήθεια σου,είμαι νέα δάσκαλα και θα ήθελα να μου προτείνεις ιδέες για να παρουσιάσω στα παιδιά το θέμα "ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ".
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά στο blogaki σου και σε εσένα φυσικά που μας χαρίζεις τόσο όμορφες στιγμές μέσα από αυτά που μας παρουσιάζεις!!! Να συνεχίσεις να χαίρεσαι κάθε στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σέφη μου σου εύχομαι ακόμα πολλά πολλά χρόνια για το περίφημο σπιτάκι σου να γιορτάσουμε παρεούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχομαι να σε εχουμε κοντα μας πολλα πολλα χρονια ακομη να "κλεβουμε" τις ομορφες ιδεες σου :)

    Χιλιοχρονο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα γλυκά σας λόγια! :) Μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω! Το Παίζουμε μαζί είμαστε όλοι εμείς...

    Στην φίλη - φίλο που μου έγραψε για το θέμα παιδιά με κινητικές ανάγκες...στείλε μου ένα mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά!!!Μαγευτικό και λατρεμένο το μπλογκ σου !!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...