Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Ποιος είναι ο δρόμος για την ευτυχία;


 Να ξυπνάω και να βλέπω τον ήλιο...
Να στέκομαι στα πόδια μου και να περπατάω...
από
Να ταξιδεύω...
Να παρατηρώ την ομορφιά σε πολύ απλά και μικρά πράγματα.
Να μείνω με τον εαυτό μου και να σκεφτώ...
Να χαζεύω τα σύννεφα!
από
Να ονειρεύομαι...
Να ζήσω μια όμορφη γιορτή.
Να βλέπω την δύναμη και την ομορφιά...
Να βλέπω το παιδί μου ευτυχισμένο, να τρέχει στα λιβάδια της χαράς!
Δεν ξέρω πόσα χεράκια κάνουν για εσάς την ευτυχία...Για να είναι όλα αυτά όμορφα, θέλω να είμαστε μαζί...
Αλλά εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου, να την βρείτε!
από
Φεύγουν όλα και πετούν και χάνονται τόσο γρήγορα...

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


12 σχόλια:

  1. Η ευτυχία είναι στιγμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για μένα ευτυχία είναι να έχεις μια αγκαλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς μεγαλώνουμε μόνοι μας...αλλά θα βρούμε την ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εμείς μόνοι μας είμαστε.Αλλά έχω την κόρη μου.Το χαμόγελό της η ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μας αγαπάει ο μπαμπάς μας και να ζούμε ήρεμα, χωρίς φωνές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 2 φιλιά θέλω και πετάω από χαρά
    Τζίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας καταπίνει αυτή η πόλη.Ξεχάσαμε να βλέπουμε την ομορφιά.Θέλω να ζήσω.
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη ανάρτηση ... την μοιράζομαι ... ο καθένας μας έχει τον δικό του προσωπικό δρόμο για την ευτυχία ... που είναι δίπλα μας αλλά εμείς είμαστε τυφλοί ... να εισαι καλά ... να πληθαίνουν οι φίλοι σου ... να δυναμώνει το έργο σου ...καλή Παναγιά αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. H ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ΄ευχαριστώ Λία μου πολύ για τα καλά σου λόγια....Κάθε χαρά κι αγάπη στην ζωή σου....
    Ζέφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ομορφα λογια,γαληνια,και συμπληρωνουν οι εικονες την ομορφια,προσωποποιωντας την ευτυχια!
    Ζεφη:)

    Δεν θυμαμαι να στο εχω ξαναγραψει αλλα το μπλογκ σου ειναι απο τ αγαπημενα μου:))
    φιλια Γωγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...