Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Μαμά, Μπαμπά, πότε θα παίξετε μαζί μου;

 
Πολλές φορές είμαι κουρασμένη και έχω και πολλές δουλειές να κάνω. "Έλα μανούλα να παίξουμε" μου λέει συνέχεια η Αντριάνα.


«Αργότερα, κόρη μου, ν' απλώσω πρώτα τα ρούχα», λέει η μαμά ή «να συναρμολογήσω τη συσκευή», λέει ο μπαμπάς. Μαμά, Μπαμπά, πότε θα παίξετε μαζί μου; 

Προηγείται, βλέπετε η δουλειά. - η οποία, όμως, δεν τελειώνει ποτέ!... Κι από πάνω έρχεται η σκέψη: «Τι παιχνίδι να παίξω τώρα με το παιδί
Σ' αυτό το βιβλίο 

  
η Γκίζελα Βάλτερ μας εξηγεί  πόσο διασκεδαστικό μπορεί να είναι το παιχνίδι με τις δουλειές του σπιτιού για όλους και πόση ικανοποίηση θα παίρνουν απ' αυτή τη συμμετοχή τους τα παιδιά! Θα νιώθουν πως τα υπολογίζουμε, τα εμπιστευόμαστε...και τα αγαπάμε...

Από τις εκδόσεις Θυμάρι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...