Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Ζωγραφική προσώπου για όλα τα παιδιά

 φωτογραφία από
Πριν λίγες μέρες, πήγαμε με την κόρη μου  σε μια γιορτή και εκεί είχαν μαζευτεί πολλά παιδάκια γύρω από μία κυρία που τους ζωγράφιζε το πρόσωπο.Όλα, ήταν κατενθουσιασμένα! Η Αντριάνα έτρεξε και αυτή να πάρει θέση στην ουρά για να της ζωγραφίσουν το πρόσωπο.
 Τα παιδιά λατρεύουν τις μεταμφιέσεις!  


Τότε σκέφτηκα να αγοράσω και εγώ ένα σετ ζωγραφικής προσώπου  να το έχουμε σπίτι και να παίζουμε! Διαβάζουμε πολλά παραμύθια και ύστερα παίζουμε μαζί  και θα ήταν ωραίο να προσθέσουμε μερικές πινελιές φαντασίας και χρωμάτων…
 
Πότε η κορούλα μου θέλει να είναι ινδιάνα,  πότε λουλούδι του δάσους, πότε βροχή, δεινόσαυρος ή κάτι άλλο  και εγώ είμαι η καλή της νεράιδα που την μεταμορφώνω ζωγραφίζοντας το πρόσωπό της.
Ψάχνοντας βρήκα κάποια βίντεο με εύκολα βήματα για να κάνετε ζωγραφική προσώπου στα παιδιά σας!
Για τις μαμάδες που θέλουν να μεταμορφώσουν τα αγοράκια τους σε δεινοσαύρους!
Μου άρεσαν πολύ!

 
Για να γίνετε επαγγελματίες του Face - Painting! 

 

 

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...