Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πούμε σε μία έγκυο γυναίκα!



1. Ήταν προγραμματισμένο;
Παίζει στην πραγματικότητα κανένα ρόλο; Άσχετα απο το εάν ήταν προγραμματισμένο να γίνει ή όχι προφανώς μια έγκυος μοιράζεται το χαρούμενο νέο με άλλους, επειδή είναι ευτυχισμένη που θα γίνει μαμά. Το να της κάνει κάποιος αυτή την ερώτηση θα έλεγα οτι δεν έχει καμία απολύτως αξία και είναι αδιάκριτη.
Αντί αυτής της ερώτησης, καλύτερα, κάποιος να πει: Είσαι πολύ τυχερή, τα παιδιά είναι μεγάλη ευτυχία!
2. Φαίνεσαι έτοιμη να εκραγείς!
 Το τελευταίο πράγμα που μία έγκυος γυναίκα στον κόσμο, θέλει να ακούσει είναι αυτό! 
Καλύτερα, κάποιος να πει: Πώς αισθάνεσαι με την υπέροχη κοιλίτσα σου;
3. Είσαι σίγουρη οτι δεν περιμένεις δίδυμα;
 Οι γυναίκες που είναι σε ενδιαφέρουσα και ζυγίζουν 20 κιλά παραπάνω είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες σε σχόλια τέτοιου τύπου...
Καλύτερα κάποιος να ρωτήσει: Ξέρεις τι περιμένεις, αγοράκι ή κοριτσάκι;
4. Μπορώ να αγγίξω την κοιλιά σου;
 Τι σκέφτεται; Ούτε καν σε ξέρω! Επειδή μια γυναίκα είναι έγκυος δεν σημαίνει οτι η κοιλιά της είναι δημόσια ιδιοκτησία...
Καλύτερα κάποιος να πει: Δείχνεις πανέμορφη με την κοιλίτσα σου!
5. Αποφασίσατε με τον άντρα σου τι όνομα θα δώσετε στο παιδί;
 Το να δώσεις όνομα στο παιδί σου είναι μία δύσκολη απόφαση και καμία γυναίκα δεν έχει ευκολία να μοιράζεται τις σκέψεις τις δικές της και του άντρα της με τον οποιονδήποτε...Πόσο, μάλλον, όταν οι άλλοι κάνουν κριτική...Πολύ αδιάκριτη ερώτηση!
6. Πέρνα τώρα καλά γιατί θα δεις πως είναι μετά...Θα χάσεις τον ύπνο σου...θα...θα
 Απορώ γιατί κάποιος να πει σε μια μέλλουσα μαμά αυτό...Αναληθές και κανένα νόημα δεν έχει η δήλωση...
Αντί, αυτού, κάποιος μπορεί να πει: το να είσαι μαμά έχει μέρες με τα πάνω και τα κάτω του, αλλά είναι το πιο όμορφο και σημαντικό πράγμα στον κόσμο...που αξίζει όσο τίποτα...
7.Μην τρως μην πίνεις αυτό εκείνο...Ξέρεις πως θα γίνεις;
Άλλη μία φοβερή αδιακρισία...Υπάρχει έγκυος γυναίκα που δεν έχει ενημερωθεί από τον γυναικολόγο που την παρακολουθεί;
8.Σοβαρά παθαίνεις όλα αυτά; Εγώ δεν είχα ποτέ πρωινή ναυτία!
Η κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική από άνθρωπο σε άνθρωπο...Δηλαδή, έτσι, βοηθάει κάποιος τον άλλό;
 9. Εγώ έκανα εμετό, μέρα νύχτα και τους 9 μήνες!
 Το μόνο που δεν χρειάζεται μία έγκυος γυκαίκα είναι κάποιους να την τρομοκρατούν...
 10. Πως θα γεννήσεις;Φυσιολογικά ή με καισαρική;
Το πως θα γεννήσει μία γυναίκα έχει να κάνει με την κατάσταση της υγείας της δικής της και του εμβρύου και πιστέψτε με δεν αφορά τους άλλους...

Είχατε κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σας, ανάλογες εμπειρίες...Περιμένω να ακούσω  την γνώμη σας!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

8 σχόλια:

  1. ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ....... ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ ... ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΑΓΧΩΝΟΜΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ... ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙ΄ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ εύστοχα τα σχόλια, πράγματι τέτοια κι άλλα τόσα ανόητα και αδιάκριτα λένε και ακούγονται! Εγώ προσωπικά δεν είχα την "τύχη" να απολαύσω πολλά τέτοια, ίσως γιατί δεν άφηνα περιθώρια για πολλά σχόλια σχετικά με την εγκυμοσύνη μου.
    Ενα από τα καλύτερα όμως που έχουν ειπωθεί σε εγκύους που περιμένουν και "πάλι" κορίτσι, ενώ έχουν ήδη ένα είναι το εξής:
    "Α! κορίτσι πάλι; ε, δεν πειράζει, δεν πειράζει ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ,,,να σας πω το <>που μου ειπαν οταν εγκυμονουσα?αχ κοριτσι μου οι εγκυες ειναι με το ενα ποδι στον ταφο!!!! ??? καταλαβαινεται .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xaxa,Ναι και εγώ τα έχω ακούσει όλα αυτά.. και το χειρότερο που δεν ανέφερες, για μένα τουλάχιστον στην 2η εγκυμοσύνη,είναι ότι όλοι μα όλοι μου έλεγαν το πόσο ζηλιάρα και κακιά θα είναι με το μωρό η Κόρη μου,λες και την ξέρουν καλύτερα από μένα, και δεν θα το θέλει και θα γράφει και εμένα και διάφορα άλλα! Και αυτό βέβαια μου δημιουργούσε ψυχολογικό και δεν το ήθελα το μικρό, αλλά τελικά τίποτα από αυτά δεν ισχύει και το Μαράκι μου προσέχει και αγαπάει πολύ την μικρή αδελφούλα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πιο αγενές πράγμα που άκουσα ήταν στην τρίτη μου εγκυμοσύνη, όταν μια γνωστή που συνάντησα μετά από πολύ καιρό με ρώτηε: "Εγκυος είσαι ,κι αυτά τα δυο δικά σου είναι; Μα καλά τι τα θέλεις ΤΟΣΑ παιδια; "
    Το φαντάζεστε; Κράτησα την ψυχραιμία μου και της είπα πως για ό,τι ήθελα το πρώτο ήθελα και τα άλλα δυο.
    Κι ήταν και μάνα και γιαγιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω το ακυρο που ακουσα,οταν ουτε δυο μηνων εγκυοσ που ημουν στον μικρο σε τηλεφωνημα του παππου..τι κανει το μωρακι μας?να προσεχεις γιατι αν παθει κατι εσυ θα εισαι υπαιτιος.εμεινα αφωνη...και για να δικαιολογηθει?ελα πλακα εκανα.τα λες αυτα?δεν τα λες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτό με τον τάφο μου το είχαν πει κι εμένα όπως και το άλλο καλό "είσαι μία κινούμενη βόμβα!!".......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...