Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Η Αντριάνα και το συντριβάνι!


Κάθε φορά που περνάμε από αυτό, η κόρη μου δεν σταματάει να το χαζεύει...
Το συντριβάνι, εννοώ...Για κάθε παιδί ένα συντριβάνι  είναι κάτι μαγικό. Είναι το νερό, η χαρά και το παιχνίδι, μαζί...
Πώς μου αρέσει να παίζουμε με την κόρη μου, το παιχνίδι των ευχών! Το συντριβάνι είναι ένας καθρέφτης ονείρων!
Σκέφτηκα,λοιπόν,να πάρω δώρο στην κόρη μου ένα ηλιακό συντριβάνι που είναι οικολογικό και εξαιρετικό δώρο που θα το λατρέψει και θα παίξει πολύ μαζί του το καλοκαίρι! Στα νερά του, μου είπε, θα κάνουν μπάνιο οι γοργόνες της και στο νησί που θα φτιάξει θα ψάχνουν τον θησαυρό τους, πειρατές και θα κολυμπούν παπάκια...

Δείτε, μερικά, ηλιακά συντριβάνια. Ένα απο αυτά, ίσως, να αποτελέσει την δική σας όαση δροσιάς και ατελέιωτου παιδικού παιχνιδιού, στην βεράντα ή στον κήπο σας...


 

 


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...