Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Μια υπέροχη χριστουγεννιάτικη γιρλάντα από μπάλες!


Θέλετε να προσκαλέσετε το πνεύμα των Χριστουγέννων στο σπίτι σας; Μια υπέροχη ιδέα είναι να φτιάξετε μία χριστουγεννιάτικη γιρλάντα με μπάλες και να την κρεμάσετε στο παράθυρό σας!
Το μόνο που θα χρειστείτε για να την κατασκευάσετε είναι μία κόκκινη κορδέλα και πολύχρωμες μπάλες που θα τις δέσετε! Το αποτέλεσμα θα είναι, σίγουρα, ονειρικό!
 Είναι μια χριστουγεννιάτικη κατασκευή που γίνεται γρήγορα και μπορεί να σας βοηθήσει και το παιδί σας! Είμαι σίγουρη πώς θα κάθεστε με τις ώρες να χαζεύετε στο παράθυρο!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 


You.gr Εδώ θα βρεις προϊόντα τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές. Αγόρασε online! Κάντε Click Εδώ

6 σχόλια:

  1. Την έφτιαξαν πέρισυ η μικρή μου με τον άντρα μου για το τζάκι. Και το ευχαριστήθηκαν και το τζάκι μας ήταν πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλεια! Θα το κάνω και στο σπίτι μου και στο σχολείο! Τα παιδιά θα ξετρελαθούν! Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας ταξιδεύεις! Κι εμένα και τα παιδιά μου! Λινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θελω κι εγω να φτιαξω φετος! να ρωτησω, τις μπαλες τις δενεις στην κορδελά ή απλως τις περνας μεσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...