Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Αυτά θα αρέσουν πολύ στην κόρη μου!


 Δείτε, τον φτερωτό μονόκερω! Μου θυμίζει τα πόνι που παίζαμε όταν ήμασταν παιδιά!  Δεν είναι σκέτη γλύκα; Τα Χριστούγεννα, τα ξαδελφάκια της κόρης μου  της πήραν δώρο ένα πόνι. Εδώ και μερικές μέρες, παίζει, συνεχώς, μαζί του!
Της άρεσε πάρα πολύ. Ξετρελάθηκε! Ύστερα, έψαξα και βρήκα αυτό το παραμυθένιο κάστρο με τα μικρά πόνι. Είναι υπέροχο!
Αλλά και το σπιτάκι τους είναι μοναδικό, βγαλμένο από παραμύθι!

Ψάχνοντας περισσότερο, έπεσα τυχαία, πάνω σ' αυτό το σπιτάκι της Hello Kitty! Τι αναμνήσεις! Πόσο μου άρεσε να παίζω μαζί της, όταν ήμουν παιδί!
Η κόρη μου θα ήθελε, σίγουρα, να παίξει μ΄αυτό το σπιτάκι! Για να είμαι ειλικρινής κι εγώ θα ήθελα να παίξω!Τα υπέροχα αυτά παιχνίδια. θα τα βρείτε τα εδώ!



 Για τις αγορές σας μέσω Amazon διαβάστε εδώ


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 


*Όλα τα παραπάνω προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε στο Amazon. Διαβάστε κι αυτό το άρθρο κάνοντας κλικ εδώ, εάν θέλετε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να τα αγοράσετε.


1 σχόλιο:

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...