Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Μανούλα σε πόσες μέρες είναι το Πάσχα; Κατασκευές με αυγά.


Η κόρη μου με ρωτάει, συνεχώς πότε θα έρθει το Πάσχα. Της εξηγώ πώς είναι ακόμα, πολύ νωρίς. "Και πότε, θ'αρχίσουμε τις πασχαλινές κατασκευές"; "Νωρίς, είναι, κορούλα μου. Αλλά μου απαντάει πώς ανυπομονεί να στολίσουμε το σπίτι μας, να παίξουμε. Και τελικά, γιατί, όχι; Ποτέ, δεν είναι νωρίς για παιχνίδι! Με τα αυγά, μπορείτε να κάνετε ένα σωρό πράγματα. Λατρεύω αυτούς τους δύτες! Είναι μοναδικοί. Μάσκες με καπάκια και καλαμάκια! Η αποθέωση της φαντασίας.
Το μυστικό για να μεταμορφώσετε όλα αυτά τα αυγά είναι να πάρετε μία καρφίτσα να ανοίξετε δύο τρυπούλες, στο πάνω και στο κάτω μέρος του αυγού και να αδειάσετε προσεχτικά το περιεχόμενό τους. Γίνεται εύκολα! Κι η μεταμόρφωση ξεκινάει. 
Δείτε πόσα υπέροχα πράγματα μπορείτε να κάνετε με το παιδί σας, πριν κατά την διάρκεια ή και μετά το Πάσχα, ένα είναι σίγουρο θα διασκεδάσετε τόσο πολύ! 
Μπορείτε να αφήσετε την φαντασία σας ελεύθερη και να δημιουργήσετε ένα σωρό κόσμους. Αυτός είναι ένας υπέροχος κήπος με λουλούδια! 
familyfun.go
Κι αυτό ένα γουρουνάκι, σκέτη γλύκα! 
familyfun.go
Και η διασκέδαση, δεν σταματάει ποτέ! Εάν του δείξετε και φτιάξετε κάτι παρέα, κάθε μέρα θα σας ζητάει από την χαρά του κι άλλο! 
Σκεφτείτε με τα αυγά μπορείτε να φτιάξετε μία ολόκληρη πόλη! Φανταστικό! Μου αρέσει πολύ ο παππούς! 
Κι αυτά τα πουλάκια, σκέτη γλύκα είναι! Οι φωλίτσες τους είναι από αυγοθήκες. Μαγικό!
Μέχρι και χριστουγεννιάτικα δεντράκια. Και τι σημασία έχει, εάν το Πάσχα αργεί; Δεν είναι ποτέ αργά για παιχνίδι και κατασκευές. Καλή διασκέδαση! Περιμένω να μου στείλετε τις δημιουργίες σας! 

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)


8 σχόλια:

  1. Κα -τα-πλη-κτι-κές ιδέες! Ζωή, νηπιαγωγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζέφη ανακάλυψα το blog σου από χθες και έχω κολλήσει. Καταπληκτική δουλειά! Χρώματα, ιδέες, χαρά, αγάπη για την ζωή. Έγινα μέλος και θα σε διαβάζω καθημερινά! Η κόρη μου είναι πέντε. Έχεις και' συ μια κορούλα. Να την χαίρεσαι! Φιλιά Κλειώ! Είμαστε από την Κω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ΄ευχαριστώ Κλειώ μου για τα καλά σου λόγια! Πολύ χαίρομαι! Σε περιμένω και στην παρέα μας στο facebook. Να χαίρεσαι την μικρή σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχου!τι καλα που ειναι!!!!
    πολυ χαριτωμενα,τελεια!!!

    Εγω παντως εκανα δειλα δειλα μια αρχη του Πασχαλινου στολισμου,με την τοποθετηση πασχαλινου καρε στην τραπεζαρια της κουζινας μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα. Με αυτά και με αυτά, τώρα κάθισα να σου γράψω ένα ευχαριστώ, μετά από τόσο καιρό από το δικό σου το σχόλιο.
    Καλή συνέχεια σε αυτό που κάνεις. Είναι πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι απίστευτες ιδέες Ζέφη μου! Εχει δίκιο το παιδι,πρέπει ν'αρχίσουμε από νωρίς,πως αλλιώς θα τα προλάβουμε όλα και θα το χαρούμε με την ψυχή μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ πώς περνάει ο καιρός! Πότε έφτασε κιόλας η εποχή για τις πασχαλινές προετοιμασίες! Οι ιδέες σου είναι όλες καταπληκτικές Ζέφη μου. Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...