Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Δωράκια Hello Kitty για ψαγμένες νονάδες!


Το πρώτο μου ρολογάκι μου το είχε κάνει δώρο η νονά μου και ήταν Hello Kitty! Ήταν το αγαπημένο μου...Και της κορούλας μου το πρώτο ρολογάκι Hello Kitty ήταν...

 Βρήκα μερικά πανέμορφα δωράκια Hello Kitty σε εξαιρετικές τιμές που θα ξετρελάνουν τις κόρες σας και σας τα δείχνω!


 

Υπέροχο ρολογάκι!



Μοναδική ομπρέλα!


 
Για όνειρα πολύ γλυκά!


 
 Αυτό είναι φως για τα παραμυθάκια του παιδιού σας!


 
Ένα εξαιρετικό Mp 4 Player σε πολύ καλή τιμή!


 
Μια κάμερα μο-να-δική! Θα την πάρουμε!

Hello Kitty HEC080L My First Digital Camera with Two Interchangeable Covers

Μια υπέροχη φωτογραφική μηχανή!

Περνώντας πάνω το ποντίκι από τις εικόνες βλέπετε τις τιμές τους. Μπορείτε να τα παραγγείλετε κάνοντας κλικ πάνω στις εικόνες μέσω Amazon, όπως κάναμε κι εμείς... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...