Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Σε τι άλλαξε την ζωή μου η μητρότητα...


Όταν οι μαθητές του Leonardo da Vinci δεν είχαν καμία έμπνευση,  τους έλεγε να κοιτάξουν προσεκτικά μία σχισμή στον τοίχο και είναι αλήθεια οτι εάν αφιερώσεις χρόνο και κοιτάξεις με τα μάτια της φαντασίας μία σχισμή, τότε, κρυμμένοι, μαγικοί κόσμοι ίσως  κάνουν την εμφάνισή τους. Σε τι όμως, άλλαξε την ζωή μου η μητρότητα;
φωτογραφία από
Βλέπετε την σχισμή στον τοίχο; Πριν το παιδί μου, δεν την έβλεπα καν...
Ελάτε πιο κοντά.
 Πιο κοντά.
 Τώρα καταλαβαίνετε.
Πριν είχα μάτια αλλά δεν έβλεπα. Είχα αυτιά αλλά δεν άκουγα...
Κάπως έτσι, άλλαξε την ζωή μου και η μητρότητα.Με το παιδί μου,  καθημερινά ανακαλύπτω χιλιάδες κρυμμένους μαγικούς κόσμους, είναι η σχισμή  στο όνειρο.
Και σε αυτόν τον κόσμο υπάρχει ένα σπιτάκι κρυμμένο στο δάσος της χαράς που πρέπει να το προφυλάξω να μείνει πάντα εκεί.

photos  via
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

4 σχόλια:

  1. Πόσο δίκιο έχεις... με τα μάτια των παιδιών βλέπουμε άλλους κόσμους.... αρκεί να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα λόγια ...φτιαγμένα να αγκίζουν την καρδιά κάθε μάνας.....
    Τις ωραίες φωτογραφίες που μας βάζεις που τις βρίσκεις βρε παιδί μου..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζέφη,
    Είναι μεγάλη η χαρά μου που γράφεις, ζεις, προτείνεις, μοιράζεσαι! Σε ευχαριστώ από καρδιάς,

    Λαμπρινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σας λόγια...Υπάρχουν μερικές νύχτες που σκέφτομαι τι δεν έκανα καλά στο παιδί μου και δεν κοιμάμαι...αλλά κάτι μου λέει οτι αυτό θα πάρει πολλές νύχτες από την ζωή μου...Κι άλλες που είμαι χαρούμενη κι ευτυχισμένη...Λατρεύω την αγκαλιά σας, να μοιραζόμαστε τις σκέψεις, τις αγωνίες και τα όνειρά μας...καλώς ήρθατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...