Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Το καλοκαίρι των ονείρων μου!




Το καλοκαίρι των ονείρων μου είναι απέραντα γαλάζιο.



Θα ήθελα πολύ να κάνω μια μεγάλη γιορτή στο δάσος με την οικογένειά μου να το γιορτάσουμε!

Να χαθώ στη θάλασσα...
Να κλείσω μέσα μου το άρωμά του.
Αλήθεια τι άρωμα να έχει το καλοκαίρι;
Να χαθώ σε ένα καλντερίμι που οδηγεί στο όνειρο.
Να κρατήσω στην ψυχή μου την Ελλάδα ...
Να περπατήσω σε δρόμους φρεσκοβαμμένους με ασβέστη...
Να κοιμηθώ στην αγκαλιά της θάλασσας  με το παιδί μου...
Να βρούμε τον κρυμμένο θησαυρό... 
Να βάλουμε πλώρη για την Ιθάκη...
 φωτογραφία από
Να παίξουμε με τον άνεμο.
Να βρω τι λείπει μέσα μου...
Να νιώσω παιδί όπως όταν περπατούσα στο νησί...
Να κάνω μια  βουτιά στο βυθό του ονείρου...
Να μαγειρέψω  σε νησί...

Να στρώσω τραπέζι, να βάλω ποτήρια να πιούμε την χαρά...
Να ακούσω το γλυκό τραγούδι που άκουγα παιδί.
Να παίξω με την κόρη μου σαν παιδί...
Να ταξιδέψω με την φαντασία μου στον κόσμο...
Να τρέξουμε σ' ένα λιβάδι χαράς...
 φωτογραφία από
Να πιάσουμε  τ' αστέρια...
Να γιορτάσουμε μέχρι το πρωί στην αγκαλιά της...Μόνο μία ζωή μας ξημερώνει...
 φωτογραφία από
Να ζωγραφίσουμε την αγάπη...όταν το κύμα την πάρει θα ταξιδέψει στον κόσμο...
Να κυνηγήσω το όνειρο...
Να πάρει ο αέρας όσα μας στεναχωρούν...
Να βρω μια γοργόνα να μου πει πως να ταξιδεψουμε πάνω σε δελφίνια...
Το καλοκαίρι φωνάζει "είμαι εδώ"! Πιάστε το! Ίσως, να κρύβεται στο γαλάζιο της θάλασσας...ίσως  στο  πράσινο του δάσους. Γι ' αυτό θα το ψάξω παντού.
 φωτογραφία από
Καλο καλοκαίρι! Με όνειρο και χαρά όπως ξέρουμε στην Ελλάδα να το ζούμε. 


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε τοΘα το εκτιμούσα. :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...