Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

10 πράγματα που λατρεύω να κάνω το φθινόπωρο!


Λατρεύω το φθινόπωρο! Είναι εποχή περισυλλογής και σκέψης. Θα ήθελα να πάρω μία βαλίτσα και να ταξιδέψω σε δάση με κίτρινα φύλλα.

Κι ύστερα, να γεμίσω όλη την βαλίτσα μου μ'όλα αυτά...θα ' ναι ο μυστικός θησαυρός μου.
 Λατρεύω την Ελλάδα μας...το φθινόπωρο της σκέψης. Τα χρώματά της, τους ήχους της, τα μυστικά περάσματά της  στην χώρα του ονείρου. Και περιμένω πώς και πώς να μπω σε μία βάρκα και ν' ακολουθήσω το ποτάμι. Να γίνω ένα μ' αυτό.Εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα, σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Μου αρέσει, ακόμα,  πολύ, να περπατάω μόνη μου και να κάνω όνειρα...να πατάω πάνω στα νοτισμένα φύλλα και ν'ακούω την μουσική της βροχής. Και καμιά φορά, χωρίς ομπρέλα...είναι πιο συναρπαστικό.
Μου αρέσει, όλη η αίσθηση της γλυκιάς θαλπωρής στο σπίτι. Τ'αναμμένα κεριά, η μουσική, η ζέστη από το τζάκι...
 Το φθινόπωρο έχει γενέθλια η κορούλα μου...Πώς να μην είναι μαγικό; Όλα τα χρώματα του κόσμου, έγιναν πιο λαμπερά και όμορφα στις 30 Νοεμβρίου...
Ύστερα, το φθινόπωρο περιμένω πώς και πώς να έρθουν τα Χριστούγεννα. Για την κόρη μου, όλα είναι σαν παραμύθι και  βλέπω πιο καθαρά, μέσα απ΄τα μάτια της.
 
από
Το Φθινόπωρο κάθε δρόμος είναι μοναδικός...κι έχει να σου πει την δική του, ξεχωριστή, ιστορία. Είμαι πολύ χαρούμενη, όταν ταξιδεύω.Πιο χαρούμενη από ποτέ...
Και βέβαια, δεν μπορώ ν΄αντισταθώ σ'ενα χωράφι με κολοκύθες των παραμυθιών. Είναι τόσες κι άλλες τόσες οι ευχές και τα όνειρά μου...Και το μυαλό, στην θέα τους, κάνει τα δικά του παιχνίδια.
Αλλά, το πιο συναρπαστικό, είναι ν' ακολουθήσω ένα μονοπάτι που δεν ξέρω που ακριβώς βγάζει...Λέω, πάντα, "δεν θα το κάνω αυτήν την φορά", αλλά έχει κάτι που με μαγνητίζει και πάντα το ακολουθώ.
 από
Αλήθεια, τι σας αρέσει πιο πολύ να κάνετε το φθινόπωρο;

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :) 


1 σχόλιο:

  1. Πολύ όμορφο το άρθρο σου και τόσο κοντά σ' αυτά που μου αρέσουν κι εμένα στο φθινόπωρο! Είναι αυτή η γλυκιά μελαγχολία του, η νεραϊδένια όψη (τουλάχιστον για εμάς τους... ονειροπόλους!) των κιτρινικόκκινων φύλλων, οι γήινες μυρωδιές του... Το φθινόπωρο είναι μια παρεξηγημένη εποχή, γιατί οι περισσότεροι δεν μπορούν να το δουν με τα δικά μας μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...