Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Απολαύστε την ζωή σήμερα, το έργο δεν ξαναπαίζεται!


Πολλές φορές γκρινιάζουμε πώς τα πράγματα δεν  πάνε όπως ακριβώς, τα θέλουμε. Όλα, τότε,  φαίνονται δύσκολα, και έχουμε ανάγκη από ηρεμία. Και τότε σκέφτομαι. "Αλήθεια τι με ξεκουράζει περισσότερο"; Να κάθομαι σ΄ένα μπαλκόνι και να μην θέλω τίποτα άλλο, γιατί τα πάντα είναι στα μάτια μου.
Να είμαι με την οικογένεια μου, μπροστά σ'ενα τζάκι και να ζεσταίνουμε τις πατούσες μας.
Nα περπατάω μόνη μου...
ή με παρέα!
Να πιάνω τις σταγόνες του νερού στα κίτρινα φύλλα και να τις χαϊδεύω.
Να βλέπω το φως να περνά το σκοτάδι.
Ν'ανακαλύπτω την ζωή ταξιδεύοντας. Aλήθεια, εσάς τι σας ξεκουράζει περισσότερο;

Τι έχουμε, τι θα μείνει; 

Τα πάντα, όμως, η γαλήνη, η ομορφιά της ζωής είναι η μονάκριβη κόρη μου.

Απολαύστε την ζωή σήμερα, το έργο δεν ξαναπαίζεται!


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)



2 σχόλια:

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...