Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Σήμερα τα Φώτα...


Κάθε φορά που βρέχει, κοιτάω ψηλά τον ουρανό. Και σκέφτομαι, να μπορούσε το νερό να πλύνει μια φορά, αυτήν την πόλη. Σήμερα, είναι τα Φώτα. 
Τα νερά αγιάζονται. Για μένα, η μεγαλύτερη αποκάλυψη; Η ζωή με το παιδί μου, το μεγαλύτερο μυστήριο και το πιο θείο δώρο στον κόσμο. Κι έρχεται η μέρα που το παιδί σου σε παίρνει από το χέρι και σου λέει "έλα μανούλα, ήρθε η ώρα να κολυμπήσουμε".
 
Μικρό μου παιδάκι, απέραντε ωκεανέ της αγάπης...
Η ζωή το πιο θείο δώρο. Ζήστε σήμερα...

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)








2 σχόλια:

  1. Κάθε φορά που γράφεις αγγίζεις την ψυχή μου. Προσπαθούμε, εδώ και χρόνια να αποχτήσουμε ένα παιδάκι.Μακάρι, να το νιώσω κάποτε στην αγκαλιά μου. Χρόνια Πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου! Να έχεις πίστη και είμαι σίγουρη, θα γίνει...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...