Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Τα κουκλόσπιτα είναι μαγικά παιχνίδια!



 Είμαι πολύ ευτυχισμένη που στολίσαμε το σπιτάκι με τις κούκλες στο δωμάτιο της κόρης μου! Πρώτα απ'όλα βάλαμε χριστουγεννιάτικα φωτάκια στο κουκλόσπιτό της. Έγινε πολύ φωτεινό και χαρούμενο!
Τα κουκλόσπιτα της Kidkraft είναι απλά μοναδικά. Έχω πάρει κι εγώ ένα, στην κόρη μου και λατρεύει να παίζει με τις κούκλες της και να φτιάχνει παραμύθια. 
 Είναι το αγαπημένο της παιχνίδι! Υπάρχουν πολλά, για να διαλέξετε το δικό σας και το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Έχουν απίστευτα χρώματα και σχεδιασμό. Τα στέλνουν με έπιπλα και εάν χάσετε κάποιο ή χαλάσει μπορούν να σας στείλουν άλλα. 
Δείτε τα! Είναι όλα υπέροχα. Παίζω κι εγώ μ΄αυτό και γίνομαι παιδί. Σε μοβ και ροζ χρώμα, ένα μοναδικό κουκλόσπιτο! Θα το βρείτε εδώ
Αλλά κι αυτό που θα βρείτε εδώ είναι καταπληκτικό! Έχει φώτα που αναβοσβήνουν και το πιάνο παίζει μουσική. 
Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε μέσα του μπορείτε να βάλετε τις Barbie και το παιχνίδι αρχίζει! Μου αρέσει πολύ!

Ακόμα, κι εάν ο χώρος σας είναι μικρός μπορείτε να βάλετε ένα, πάνω στην βιβλιοθήκη σας. Ένα υπέροχο μικρό κουκλόσπιτο σε ροζ και γαλάζιο χρώμα που θα βρείτε  εδώ. Όποιο και να διαλέξετε, υπέροχο είναι! Καλό παιχνίδι. 
Διαβάστε κι αυτό το άρθρο κάνοντας κλικ εδώ, εάν θέλετε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να τα αγοράσετε.

  
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

1 σχόλιο:

  1. τι τελεια!!!παντα ηθελα ενα,πιο πολυ ηθελα να ναι απο τα χερακια μου,ισως ασχοληθω καποια στιγμη και το πραγματοποιησω εστω και αργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...