Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Τεράστιες χρωματιστές μπάλες στο κέντρο της Αθήνας - Γιατί ομορφαίνει η πόλη [εικόνες & βίντεο]


Τεράστιες χρωματιστές μπάλες στο κέντρο της Αθήνας - Γιατί ομορφαίνει η πόλη [εικόνες & βίντεο]
Εκπληκτοι έμειναν χιλιάδες Αθηναίες και Αθηναίοι πολίτες από νωρίς το πρωί όταν αντίκρισαν στο κέντρο της Αθήνας, επτά τεράστιες χρωματιστές μπάλες.
Στην πλατεία Κλαυθμώνος, στην καρδιά της Αθήνας, επτά τεράστιες χρωματιστές μπάλες έχουν πάρει τη θέση τους από το πρωί της Δευτέρας (18/9), δίνοντας ζωντάνια στο κέντρο της πρωτεύουσας.
Οι περαστικοί σταματούν για να αγγίξουν τις μπάλες και προσπαθούν να καταλάβουν από τι υλικό είναι φτιαγμένες, ενώ παράλληλα αναρωτιούνται ποιος τις τοποθέτησε εκεί.
Δεν δείχνουν, ωστόσο, να προβληματίζονται και πολύ. Μια φωτογραφία μπροστά από τις μπάλες και ένα post στα social media, είναι αρκετά για να γεμίσει η μέρα με χρώματα και η βόλτα στο κέντρο να γίνει πιο διασκεδαστική.



Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Αγάπα αν τολμάς


When it comes to boyfriends, no one quite measures up to a Cancer.
Αγάπα τους ανθρώπους
που έχουν μια καλή κουβέντα πάντα να πουν
Bible Verses For A Season Of Waiting
που επιμένουν να βλέπουν την ομορφιά μες στην ασχήμια
YOURAMESSBABE                                                                                                                                                                                 Más
που εργάζονται για καλό σκοπό
που δέχονται το διαφορετικό
couple, couples photography, couples pictures, in love, engagement pictures, engagement photos, picture ideas, dancing in the rain
που εκτιμούν τους ανθρώπους γι’ αυτό που είναι όχι γι’ αυτά που έχουν
Summer You Light Up My Life Art Wall Art Print Art from Rose Hill Designs by Heather Srillufsen on Facebook, Instagram and shop on Etsy. All illustrations copyright protected.
που φανερώνουν την ευαλωτότητα τους και δε φοβούνται να πουν
συγγνώμη, σ΄αγαπώ ή με πλήγωσες
You need some RANDOMNESS today (39 photos)
που ξέρουν τη δύναμη τους αλλά δεν την εκμεταλλεύονται
love this photo
που αγαπούν τα λάθη τους, το δάκρυ και το γέλιο τους
που αποζητούν να ακούσουν τις αληθινές ιστορίες των ανθρώπων
Outward appearances aren't always what they seem. Look just below the surface and tune into your intuitive thoughts. Read my blog post to discover how to develop intuition and apply it to the law of attraction.
που προστατεύουν τη φύση γιατί νιώθουν κομμάτι της
που συγκινούνται από τις τέχνες γιατί είναι άνθρωποι
λεπτοί, ευαίσθητοι, όχι αδύναμοι.
i need a tree like this........and maybe the dress too :)
Τολμάς να αγαπήσεις έναν τέτοιο άνθρωπο;
Veja como inovar na foto de casal e fazer imagens originais                                                                                                                                                                                 More
Τολμάς; 

Και όμως οι ναζί ευθύνονται για τη δημιουργία των «ντισκοτέκ» και την ύπαρξη των ντι τζέι. Όλα ξεκίνησαν από τον καλλιτεχνικό διωγμό της «νέγρικης μουσικής»...


Ο Αδόλφος Χίτλερ μισούσε τη τζαζ μουσική και, όπως και πολλοί συντηρητικοί της εποχής, τη θεωρούσαν «μουσική των Νέγρων» και καταστροφική για τα ήθη της νεολαίας. Όταν οι Ναζί κατέλαβαν το Παρίσι, το 1940, μία απ’ τις πρώτες κινήσεις τους ήταν να απαγορεύσουν τη τζαζ. 
Η γαλλική πρωτεύουσα μέχρι τότε είχε συγκεντρώσει κάποιους από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες της εποχής, όπως ο Άρθουρ Μπριγκς, ο Ντέξτερ Γκόρντον, ο Μπένι Κάρτερ και η ασυναγώνιστη χορεύτρια Τζόζεφιν Μπέικερ. Μαγαζιά έκλεισαν, συγκροτήματα διαλύθηκαν και πολλοί Αμερικάνοι καλλιτέχνες της τζαζ έφυγαν τρέχοντας για την πατρίδα τους. 
Αλλά οι Παριζιάνοι δεν εγκατέλειψαν τόσο εύκολα την αγαπημένη τους μουσική. Για κάθε νυχτερινό μαγαζί που έκλειναν οι κατακτητές, άλλα δέκα άνοιγαν κρυφά σε υπόγεια. Το να έχουν συγκροτήματα να παίζουν ζωντανά μουσική, ήταν πολύ ριψοκίνδυνο. Γι’ αυτό οι πανούργοι Γάλλοι έφερναν τζαζ δίσκους κατευθείαν από τις Η.Π.Α. και τους έπαιζαν στα παράνομα μαγαζιά τους. «Ντισκοτέκ» ήταν το πρώτο μαγαζί αυτού του είδους, που άνοιξε το 1941, στην οδό Huchette του Παρισίου. Το όνομά του προήλθε απ’ την ένωση δύο λέξεων: «disque», δηλαδή δίσκος και την κατάληκη της λέξης«bibliotheque», δηλαδή βιβλιο-θήκη. Ήταν κατά λέξη μία «δισκοθήκη», όπου μουσική δεν έπαιζαν οι καλλιτέχνες, αλλά οι dj, δηλαδή «Disc Jockeys», που άλλαζαν τους δίσκους. Μετά το τέλος του πολέμου, η μόδα εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο. Βοήθησε κιόλας το ότι οι δίσκοι ήταν πολύ φθηνότεροι από ένα κανονικό συγκρότημα. Μετά από λίγο καιρό, το κοινό συνήθισε στην ηχογραφημένη μουσική και προτιμούσε να ακούει πολλά στιλ από διαφορετικούς καλλιτέχνες. Το 1961 άνοιξε η πρώτη «ντίσκο» στη Νέα Υόρκη, η «Πέπερμιντ Λάουντζ». Έως το 1965, πάνω από 5.000 ντισκοτέκ είχαν ανοίξει σε όλη την Αμερική.... 

Ποιο είναι το «Γκραντ Κάνιον της Ελλάδας», που μπήκε στο βιβλίο Γκίνες; Ένα υπέροχο ελληνικό τοπίο...

Το υπέροχο δάσος βρίσκεται στο βαθύτερο φαράγγι του κόσμου, σύμφωνα με το βιβλίο Γκίνες! Σύμφωνα με τις μετρήσεις, είναι το φαράγγι με το μικρότερο άνοιγμα παγκοσμίως, ενώ το βάθος του, που ξεπερνά τα 1.000 μέτρα, το καθιστά το βαθύτερο φαράγγι του πλανήτη. Το δάσος στο φαράγγι έχει περισσότερα από 40 διαφορετικά είδη θάμνων και δέντρων! 
Πρόκειται για το μεγαλύτερο φαράγγι παγκοσμίως σύμφωνα με το βιβλίο Γκίνες και ξεκινάει από τη γέφυρα του Κόκορου τελειώνοντας στη γέφυρα του Βοϊδομάτη.
Μέχρι και τις αρχές του 20ου αιώνα, τα βότανα της περιοχής χρησιμοποιούνταν από πρακτικούς γιατρούς, τους λεγόμενους «Βικογιατρούς», για θεραπευτικούς σκοπούς. Πρόκειται για το μεγαλύτερο φαράγγι παγκοσμίως, σύμφωνα με το βιβλίο Γκίνες και ξεκινάει από τη γέφυρα του Κόκορου και τελειώνει στη γέφυρα του Βοϊδομάτη. Είναι το φαράγγι του Βίκου στην Ήπειρο και το αποκαλούν το «Γκραντ Κάνιον της Ελλάδας»!  
Faragi Vikos
 via

Καλοπούλα: Το πιο δροσερό σημείο της Αθήνας

BOVARY/ΚΑΛΟΠΟΥΛΑ
Μια όαση δροσιάς, ένας καταπράσινος τόπος με γιγάντια πεύκα, πανύψηλα πλατάνια, λουλούδια, τρεχούμενα νερά και ό,τι ποθεί κάποιος σε θερμοκρασίες που χτυπάνε 40, βρίσκεται μια ανάσα από το κέντρο της Αθήνας. 
Κοντά στην αρχαία πηγή της Καλοπούλας, στο Αισθητικό Δάσος Υμηττού, βρίσκεται το αναψυκτήριο του Δήμου Καισαριανής. 
Η διαδρομή προς την Καλοπούλα είναι αρκετά εύκολη. Αρκεί να ανηφορίσουμε στην λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως (τον κεντρικό δρόμο στην Καισαριανή) και συνεχίζοντας ευθεία στην προέκταση του φτάνοντας στο δάσος, αφού πρώτα περάσουμε από την Μονή Καισαριανής, καταλήγουμε στο αναψυκτήριο.
Μόλις φτάσουμε (θα το καταλάβουμε γιατί η θερμοκρασία θα έχει πέσει αισθητά), θα ξεπροβάλλουν οι ψάθινες ομπρέλες, το ξύλινο σκέπαστρο, τα ξύλινα τραπέζια που μπορούν να φιλοξενήσουν μεγάλες παρέες.
Ο εσωτερικός χώρος είναι πολύ μικρός και φιλοξενεί την κουζίνα και το μπαρ, όπου θα παραγγείλουμε (self service).

Ζουμερά και τραγανά κεφτεδάκια, χωριάτικη, σπετζοφάι, σαγανάκι, φασολάδα. Τσιπουράκι, ούζο και μπύρα για τους πιο μερακλήδες, όλα σε λογικές τιμές, από 2 έως 7 ευρώ.
Το αναψυκτήριο είναι πλήρως εναρμονισμένο με το περιβάλλον. Στην Καλοπούλα δεν θα ακούσουμε φωνές. Ούτε κορναρίσματα και ήχους κινητών. Ας φροντίσουμε λοιπόν να σεβαστούμε κι εμείς αυτό το απίθανο κομμάτι γης.
Με απόσταση 6,5 χιλ. από το Σύνταγμα, η Καλοπούλα αποτελεί το πιο καλά κρυμμένο μυστικό της Αθήνας.
Καλή βόλτα.

Τι χρειάζεται κάποιος για να γίνει αστροναύτης στη ΝASA και τι μισθό θα παίρνει!

Τι χρειάζεται κάποιος για να γίνει αστροναύτης στη ΝASA και τι μισθό θα παίρνει!
Η Αμερική προετοιμάζεται για μια νέα εποχή ανθρώπινης διαστημικής παρέμβασης στο σύμπαν –με σχέδια να φτάσει πέρα από το φεγγάρι και ίσως στον Άρη. Ποια είναι όμως τα προσόντα για να γίνει κανείς αστροναύτης στη NASA, τι εκπαίδευση περνά και ποιος είναι ο μισθός του;
Image result for nasa αστροναύτες
Οταν η NASA αναζήτησε μια νέα κατηγορία αστροναυτών, δέχτηκε 18.300 αιτήσεις και εντέλει επιλέχθηκαν μόνο 12 άτομα. Και μάλιστα μόλις πριν από ένα μήνα ολοκλήρωσαν το εξαντλητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Ποιες είναι όμως οι προϋποθέσεις για τη θέση εργασίας;
Image result for nasa αστροναύτες
Η NASA ορίζει πως οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν πτυχίο πανεπιστημίου σε τομέα επιστήμης, τεχνολογίας, μηχανικής ή μαθηματικών. Απαιτείται επίσης μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή επαγγελματική πείρα. Όσον αφορά στις φυσικές απαιτήσεις, οι αιτούντες πρέπει να έχουν καλή όραση, ύψος από 1,57 μέχρι 1,91 και καλή αρτηριακή πίεση.
Image result for nasa αστροναύτες
Οι υποψήφιοι πρέπει να περάσουν μια δύσκολη δοκιμασία αντοχής και να εντυπωσιάσουν την ομάδα της NASA κατά τη διάρκεια μιας σειράς συνεντεύξεων.
Και μετά τι;
Όσοι τελικά γίνουν δεκτοί εισέρχονται σε μια διετή περίοδο «εκπαίδευσης και αξιολόγησης». Μαθαίνουν δεξιότητες που μπορεί να τους φανούν χρήσιμες αν τελικά επιλεγούν σε πραγματική αποστολή.
Image result for nasa
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται κολύμπι σε πισίνα φορώντας διαστημική στολή, μαθήματα καταδύσεων, ενώ πρέπει να μάθουν και μερικά ρωσικά, διότι πρέπει να είναι σε θέση να μπορούν να μιλούν με τους κοσμοναύτες στο διαστημικό σταθμό.
Image result for nasa
Ποιος είναι ο μισθός;
Κανείς αστροναύτης δεν είναι πλούσιος. Η NASA αναφέρει πως οι ετήσιοι μισθοί για τους υποψήφιους αστροναύτες – που μόλις ξεκινούν τη σταδιοδρομία τους – κυμαίνονται από 66.000 έως 144.000 δολάρια ετησίως. «Το ποσό καθορίζεται από τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα και την εμπειρία κάθε ατόμου» εξηγεί η NASA.
Image result for nasa

Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Αλκυόνη Παπαδάκη: Να ονειρεύεσαι…


globo
“Να ονειρεύεσαι …”, μου έλεγε ένας φίλος που μ’ αγαπούσε και με ήξερε καλά.
Τα όνειρα, συνήθως προδίδουν. Παραπλανούν. Καμιά φορά και σκοτώνουν.
Όμως, δεν γίνεται να ζεις χωρίς να ονειρεύεσαι …
Δεν έχει νόημα… Δεν έχει ουσία.

Να ονειρεύεσαι!

Κοίτα μόνο να έχεις σταμπάρει καλά την έξοδο κινδύνου από τα όνειρά σου.

Τότε σώζεσαι …

Και ποια είναι η έξοδος κινδύνου;
Τίποτα δεν είναι στη ζωή, το παν!
Έχει και παρακάτω;
Έχει κι άλλο…
Προχώρα, λοιπόν, ξεκόλλα!
Αυτή είναι η έξοδος κινδύνου!

Ποιος θυμάται τον Δον Κιχώτη σε κινούμενα σχέδια στην τηλεόραση;

Related image
Ο Δον Κιχώτης σε κινούμενα σχέδια υπήρχε ανεξίτηλα γραμμένο στο μυαλό μου. Θυμάμαι όταν ήμουν πολύ μικρή πριν πάω σχολείο, τα μεσημέρια που περιμένα να ανοίξει η τηλεόραση για να μην χάσω λεπτό απο το Δον Κι Χώτη, το απόλυτο πρότυπο και ήρώά μου. 
Όταν πέθανε, έκλαιγα πολύ για τον θάνατό του τρεις μέρες... Μεγάλη απώλεια, ήταν ο αγαπημένος μου ήρωας και θα ΄λεγα ότι και μετά στην ζωή μου κυνήγησα πολλές φορές μύλους...
Related image
Παρακολουθήστε το βίντεο με το τραγουδάκι της αρχής!
Αλλά και αυτό το αγαπούσα πολύ!

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

40 χρόνια χωρίς τη Μαρία Κάλλας -Η ανυπέρβλητη Ελληνίδα ντίβα [εικόνες]


«Ηταν, είναι και θα είναι η απόλυτη ντίβα! Με το μοναδικό της ταλέντο σφράγισε ανεξίτηλα τον κόσμο της όπερας και πέρασε στην αιωνιότητα» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Τσέλια Κοστέα για τη Μαρία Κάλλας, την Ελληνίδα σοπράνο που προσδιόρισε την εξέλιξη του λυρικού τραγουδιού, την τραγουδίστρια που αναβίωσε το ξεχασμένο ρεπερτόριο του μπελ κάντο, την ερμηνεύτρια που μετέτρεψε τη σκηνή σε ένα συναρπαστικό θέαμα και αληθινό θέατρο, την προσωπικότητα που είχε την απόλυτη λάμψη της κορυφής.
Στις 16 Σεπτεμβρίου συμπληρώθηκαν 40 χρόνια από τον θάνατό της στο Παρίσι το 1977, λίγους μήνες πριν τα 54α γενέθλιά της.
Ανάμεσα στις εκδηλώσεις που διοργάνωσαν πολιτιστικοί οργανισμοί με αφορμή την επέτειο του θανάτου της, η Εθνική Λυρική Σκηνή (ΕΛΣ) τίμησε τη μνήμη της κορυφαίας ντίβας του λυρικού τραγουδιού στις 14 Σεπτεμβρίου, με ένα Γκαλά Όπερας στο Ηρώδειο που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το New York Times Athens Democracy Forum.
Τρεις σπουδαίες υψίφωνοι της Ε.Λ.Σ., με διεθνή σταδιοδρομία, οι Τσέλια Κοστέα, Μυρτώ Παπαθανασίου και Χριστίνα Πουλίτση, ερμήνευσαν αποσπάσματα και άριες από δημοφιλείς όπερες των Τζουζέππε Βέρντι, Σαρλ Γκουνό, Λεό Ντελίμπ, Τζάκομο Πουτσίνι, Ουμπέρτο Τζιορντάνο, Γκαετάνο Ντονιτσέττι, Βιντσέντζο Μπελλίνι, που η Κάλλας σημάδεψε με τις ερμηνείες της.
Η Κάλλας τραγουδά Κάρμεν του Μπιζέ:
Οι τρεις σολίστ μίλησαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το «φαινόμενο Κάλλας» και για το τι διατηρεί ζωντανό και αναλλοίωτο τον μύθο της μέχρι σήμερα.
«Για μένα η Μ. Κάλλας συμβολίζει την αλήθεια και το φως» λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Χριστίνα Πουλίτση και θυμάται την πρώτη φορά που άκουσε την Μαρία Κάλλας» στη «Νόρμα» του Μπελλίνι: «Ήταν σαν να είχα απέναντι μου έναν άνθρωπο, ο οποίος μου έλεγε όλη του την αλήθεια. Αυτό εντυπώθηκε μέσα μου. Σπάνια βλέπεις καλλιτέχνες οι οποίοι σου δείχνουν αυτό που πραγματικά είναι χωρίς να υπάρχει αυτό το φίλτρο ανάμεσα στους ίδιους και στο κοινό τους, τραγουδιστές που βάζουν τον εαυτό τους στην άκρη όταν ερμηνεύουν και αφοσιώνονται καθαρά στην ουσία της τέχνης τους. Η Κάλλας γινόταν ένα με το τραγούδι. Μία ύπαρξη. Είναι δύσκολο για έναν άνθρωπο να μπορεί να δώσει όλη του την αλήθεια, να μην φοβηθεί. Όλοι υψώνουμε γύρω μας τείχη και αφήνουμε τους άλλους να φτάσουν ως ένα σημείο κοντά μας. Εκείνη, έχω την αίσθηση ότι όταν τραγουδούσε έσπαγε αυτά τα τείχη και άφηνε όλη της την αλήθεια να ρέει».
Περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο λυρικό καλλιτέχνη του 20ού αιώνα, η Μαρία Κάλλας κυριάρχησε και άλλαξε για πάντα την πορεία της όπερας. Διαθέτοντας εκ φύσεως φωνή δραματικής υψιφώνου, είχε την τύχη να διδαχτεί την τεχνική και το ρεπερτόριο του ιταλικού ρομαντικού μπελ κάντο στην Αθήνα, πλάι στη διάσημη Ισπανίδα κολορατούρα υψίφωνο Ελβίρα ντε Ιντάλγκο. Τα πρώτα χρόνια της σταδιοδρομίας της στην ΕΛΣ, αλλά και μετέπειτα στην Ιταλία ερμήνευε έργα δραματικά, των Βέρντι, Βάγκνερ και Πουτσίνι. Το 1949 της δόθηκε η ευκαιρία να φανερώσει το ταλέντο της στη Βενετία αντικαθιστώντας σε ελάχιστο χρόνο την πρωταγωνίστρια παράστασης των άκρως δεξιοτεχνικών «Πουριτανών» του Μπελλίνι, λίγες μέρες αφότου η ίδια είχε ολοκληρώσει τις εμφανίσεις της στην όπερα «Βαλκυρία» του Βάγκνερ. Έτσι, σταδιακά ερμήνευσε περισσότερους ρόλους του ιταλικού Ρομαντισμού, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην αναγέννηση λησμονημένων έργων των Μπελλίνι, Ντονιτσέττι και Ροσσίνι.
«Στην Μαρία Κάλλας οφείλουμε την αναβίωση έργων που χωρίς αυτήν δεν θα είχαν σωθεί, όπως η «Τραβιάτα», η «Λουτσία ντι Λάμερμουρ», η «’Αννα Μπολένα» και πολλά άλλα. Ένα ρεπερτόριο κυρίως του μπελ κάντο που είχε αρχίσει να ασθενεί και μέσα από την Κάλλας αναβίωσε, μπόρεσε να ανασυνταχθεί και ξεκίνησε μία νέα πορεία, η οποία συνεχίζει έως σήμερα» σημειώνει η Χρ. Πουλίτση.
Ακούραστα εργατική, η Κάλλας δεν σταματούσε παρά μόνο όταν θεωρούσε ότι είχε αγγίζει το μέγιστο των δυνατοτήτων της. Η επιτυχία και η μεγάλη αναγνώρισή της οφείλεται, κατά την Μυρτώ Παπαθανασίου, στον «ξεχωριστό τρόπο με τον οποίο ερμήνευε τους ρόλους της, με την έννοια ότι έκανε απόλυτη απόδοση του λιμπρέτου».

«Η Μαρία Κάλλας είχε, όπως λένε οι Ιταλοί, άλλη μία “ταχύτητα” στο πακέτο που κουβαλούσε. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν μία ηθοποιός με μια εξαιρετική, υπέροχη, μοναδικής χροιάς φωνή. Όπου στεκόταν δεν τραγουδούσε απλώς, εκφραζόταν με όλο της το είναι. Και αυτή ήταν η δική της συμβολή στην όπερα, στο θέαμα: έδωσε μία νέα, μοντέρνα οπτική στο ρόλο του λυρικού τραγουδιστή. Η αμεσότητα της, οι κινήσεις της πάνω στη σκηνή, η πρωτοτυπία στις ερμηνείες της και το πόσο φυσικά έπαιζε ήταν κάτι το υπέροχο, τρομακτικό που για εκείνη την εποχή ήταν ακόμα πιο ριζοσπαστικό» δηλώνει η Μ. Παπαθανασίου και η Χρ. Πουλίτση συμπληρώνει: «Όταν τραγουδούσε κάθε κύτταρο της ήταν εκεί, κάθε νότα είχε την προσωπική της σφραγίδα, και η ίδια κατάφερνε να μεταδώσει την ουσία της όπερας στον θεατή».
Η μαγνητική σκηνική παρουσία και το θερμό ταπεραμέντο της, σε συνδυασμό με τη μουσική της κατάρτιση και την ικανότητά της να διεισδύει σε βάθος και να γίνεται η ίδια ο ρόλος που ερμήνευε, καθώς και η απόλυτη κυριαρχία της στο κοινό είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που σύμφωνα με τρεις υψίφωνους της ΕΛΣ κρατούν ζωντανό τον μύθο της Κάλλας σαράντα χρόνια μετά το θάνατό της.
«Πέρα από μεγάλη τραγουδίστρια, ήταν και μία ξεχωριστή, ισχυρή προσωπικότητα. Κατάφερε να μεταμορφωθεί από άχαρη νεαρή κοπέλα με παραπανίσια κιλά στο απόλυτο fashion icon της εποχής της και να δημιουργήσει ένα δικό της, προσωπικό στιλ το οποίο εξακολουθεί να επηρεάζει ακόμα και σήμερα τον κόσμο της μόδας» επισημαίνει η Τσέλια Κοστέα.
Σχετικά με το πρόγραμμα του Γκαλά στο Ηρώδειο το οποίο επιμελήθηκαν ο Ηλίας Βουδούρης (που διεύθυνε την Ορχήστρα της ΕΛΣ) μαζί με τις τρεις σολίστ, η Μ.Παπαθανασίου εξηγεί πως, «στόχος μας ήταν να καλύψουμε μία μεγάλη γκάμα έργων που είχε ερμηνεύσει η Κάλλας και παράλληλα σε σχέση με το συνολικό αποτέλεσμα να υπάρχει μία ωραία ροή. Φυσικά λάβαμε υπόψη μας καιτο πού η καθεμία μας βρίσκει τον εαυτό της καλύτερα μέσα σε αυτό το ρεπερτόριο».

Βόλτα στο πάρκο της Κοζάνης με τα εξημερωμένα ελάφια -Τρώνε από το χέρι σου [εικόνες]

Το πάρκο των εξημερωμένων ελαφιών πόλος έλξης για μικρούς και μεγάλους
Το να ταΐζεις ένα κοπάδι όμορφα ελάφια από το χέρι σου, σίγουρα δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Κι όταν μάλιστα μεταξύ των πανέμορφων ζώων δεν μεσολαβεί κανένα συρματόπλεγμα, κανενός είδους φράκτης, η στιγμή γίνεται μοναδική.
Όσοι επιθυμούν να το ζήσουν αρκεί να επισκεφθούν το ορεινό πάρκο του Αγίου Παντελεήμονα στον νομό Κοζάνης, δύο χιλιόμετρα ανατολικά της κοινότητας του Αγίου Δημητρίου, στον Δήμο Ελλησπόντου.
Επ' ευκαιρία, οι επισκέπτες θα γνωρίσουν και τις έντονες αντιθέσεις που «κουβαλά» το τοπίο, αφού για να προσεγγίσει κανείς το πάρκο, θα περάσει δίπλα από έναν εκ των μεγαλυτέρων ατμοηλεκτρικών σταθμών της ΔΕΗ, αυτόν του Αγίου Δημητρίου και θα δει θηριώδη μηχανήματα και ταινιόδρομους να «δαμάζουν» τον λιγνίτη που εξορύσσεται στην περιοχή.
Για τη «γέννεση» και τη λειτουργία του πάρκου μίλησε στο περιοδικό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ», ο πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Αγίου Δημητρίου, του Δήμου Ελλησπόντου, Χάρης Πεχλιβανίδης.
Ο χώρος αγοράστηκε από το ελληνικό Δημόσιο το 1956 και μετατράπηκε σε πάρκο (τότε κοινοτικό, σήμερα δημοτικό). 
Πρόκειται για έκταση περίπου 60 στρεμμάτων, εντός της οποίας υπήρχε από παλιά ένα εκκλησάκι. «Οι παλαιότεροι έλεγαν πως το εκκλησάκι το σεβάστηκαν και οι Τούρκοι» θυμάται ο κ. Πεχλιβανίδης.
Η περίφραξη έγινε το 1986. Ακολούθως, στη θέση του παλιού χτίστηκε -με εθελοντική εργασία- το καινούργιο εκκλησάκι του Αγίου Παντελεήμονα. Σήμερα ο παπα Ιορδάνης δεν προλαβαίνει -ειδικά τα καλοκαίρια- να τελεί γάμους και βαφτίσεις εκεί. 
Το πρώτο ζευγάρι ελαφιών μεταφέρθηκε στον χώρο μεταξύ 2002 και 2006. Ο κ. Πεχλιβανίδης δεν θυμάται ακριβώς. 
Σήμερα ο αριθμός τους αγγίζει τα 70. Ανάμεσά τους και ορισμένα ζαρκάδια. Κάποιος εκ των επισκεπτών υποστηρίζει ότι τα ελάφια ανήκουν στο γένος Ντάμα-Ντάμα (στο σώμα έχουν άσπρες βούλες) που στην Ελλάδα συναντάται κυρίως στη Ρόδο.
Το πάρκο διαθέτει όλες τις υποδομές για όσους θέλουν να κάνουν πικ νικ ή να ψήσουν σε μία από τις ψησταριές που βρίσκονται εκεί.
Η φήμη του ξεπέρασε τα όρια του νομού και της Δυτικής Μακεδονίας. «Έχουμε επισκέπτες από πολλές περιοχές της Β. Ελλάδας. Είναι έντονη η παρουσία σχολείων από την ευρύτερη περιοχή και εκδρομέων από τη Θεσσαλονίκη» σημειώνει ο κ. Πεχλιβανίδης.
Όσοι σκοπεύουν να επισκεφθούν το πάρκο θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:
Ο μύθος λέει: «Κάνε ό,τι θες μέσα στο πάρκο, αλλά φεύγοντας δεν πρέπει να πάρεις τίποτα, ούτε πέτρα, γιατί ο Άγιος θα σε τιμωρήσει».
Δεν ταΐζουμε τα... χορτοφάγα ελάφια με ό,τι μας αρέσει ή μας περισσέψει και οπωσδήποτε όχι με σουβλάκια ή άλλα κρεατικά.
Οι στιγμές είναι μοναδικές. Αξίζει να απαθανατιστούν. Να έχουν μαζί φωτογραφική μηχανή, απαραίτητα.

Πέθανε ο Χρήστος Γιανναράς: Έσβησε η τελευταία φλόγα της ελληνικής φιλοσοφίας

Ο Χρήστος Γιανναράς έφυγε απ' τη ζωή, αφήνοντας μια πιο φτωχή Ελλάδα. Ο Χρήστος Γιανναράς , εξέχων σύγχρονος Έλληνας φιλόσοφος και συγγ...