Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

"Μαμά, γιατί υπάρχουν τόσα πολλά αδέσποτα ζώα";

"Μαμά, γιατί υπάρχουν τόσα πολλά αδέσποτα ζώα"; Και τι απάντηση να δώσω...Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το να μεγαλώνει ένα παιδί σε ένα σπίτι με ζώα. Όταν ήμουν παιδί στην αυλή μας είχα συντροφιά τα μεσημέρια, όταν κοιμόταν η μαμά μου, τον σκύλο μου, γάτες, παπάκια, χελώνες, σπουργίτια και μυρμήγκια...
Όλα,  αυτά. Και ήμουν πολύ πολύ ευτυχισμένη! Θα ήθελα και η Αντριάνα να αγαπάει τα ζώα όπως εγώ...Την αγάπη και τον σεβασμό στα ζώα τα παιδιά τα μαθαίνουν με το παράδειγμά μας. Η ευγένεια και η τρυφερότητα είναι το κλειδί. 

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...