Τρίτη 12 Απριλίου 2011

O αγαπημένος μου αρκούδος ο Πάντιγκτον!

  
Δεν ξέρω εάν τον θυμάστε...Σας γυρίζω πίσω την δεκαετία του ογδόντα. Όταν ήμουν μικρή, ήταν ο αγαπημένος μου αρκούδος. Δεν το πιστεύω οτι μετά από τόσα χρόνια βρήκα τον αγαπημένο μου Πάντιγκτον

Στις αρχές των 80ς, προβάλλονταν  στην Κρατική Τηλεόραση σε 5λεπτα επεισόδια τα οποία ήταν ... σαν "γλυκό κουταλιού" ένα πράγμα !

Προσέξτε στο βίντεο πόσο μα πόσο όμορφα είναι τα γραφικά του εν λόγω καρτούν !!! Προσέξτε, επίσης, και το μουσικό θέμα του .... απλά υπέροχο !


Classic Paddington Bear Paddington with Boots and Suitcase 22cm (Colours May Vary)


Μου τον είχε φέρει δώρο η θεία μου από το Λονδίνο και μου έλεγε πόσο πολύ, συχνά, εκεί, βρέχει...Καθόμουν και χάζευα τις μπότες του και ονειρευόμουν οτι περπατάμε μαζί στο βροχερό, Χριστουγεννιάτικο Λονδίνο. 

Κι ονειρευόμουν...όταν μεγαλώσω να πηγαίνω, εκεί,  τα Χριστούγεννα και να ψωνίζω από βιτρίνες γεμάτες παιχνίδια και ζαχαρωτά...

Τον είχα χάσει...Και τώρα τον βρήκα πάλι...


 
Αυτήν την φορά, δεν τον χάνω με τίποτα! Θα τον συστήσω και στην κορούλα μου!
 


Είναι αξιολάτρευτος! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

20+1 σπουδαίες γυναίκες μίλησαν για τη γυναίκα

8 Μαρτίου σήμερα κι η μέρα έχει κλίμα εορταστικό και άρωμα γυναίκας. Κάθε γυναίκα γιορτάζει για τα δικαιώματά της, από το δικαίωμα ψήφου μ...