Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Πώς να κάνετε έναν ευτυχισμένο γάμο!


Της κορούλας μου, της αρέσει πολύ να παίζει τον γάμο της Barbie με τον Ken. Σήμερα, θα σας πω, πώς θα κάνετε έναν ευτυχισμένο γάμο! Το παιχνίδι της προετοιμασίας ενός γάμου με το παιδί μας, είναι μαγικό!
 Η προεοιμασία του γαμπρού!
 Η επιλογή των ρούχων και το ντύσιμο...
Έτσι, ετοιμάστηκε και ο μπαμπάς σου , κόρη μου, για να με παντρευτεί. 
Όλα, στην ζωή είναι  παιχνίδι και  γιορτή!
Μια από τις πιο χαρούμενες στιγμές...βάζω το σακάκι μου και έρχομαι....να ζήσουμε το όνειρο! 
Μανούλα, όταν μεγαλώσω και παντρευτώ, θέλω να μου πάρεις το πιο όμορφο νυφικό στον κόσμο....
Και τα πιο όμορφα γοβάκια...
 
Μια ευχή...Να είναι με ροδοπέταλα στρωμένος ο δρόμος των παιδιών μας...
Να βρούνε την αγάπη  στα σπίτια τους...
Να ΄ναι η κάθε μέρα τους γιορτή...
 Και η αγάπη τους παντοτινή, σαν τα παραμύθια...
Κοιτάζω την κορούλα μου που παίζει και βάζει την νύφη και τον γαμπρό να χορεύουν μαζί...Όταν μεγαλώσει εύχομαι να την καμαρώσω να χορεύει ευτυχισμένη τον μαγικό χορό της αγάπης...Η ζωή είναι παιχνίδι και χαρά εάν έτσι, θέλουμε να την δούμε...
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...