Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Οι φανταστικές φούστες της Petitskirt!


Θα την βρείτε στο Amazon κάνοντας κλικ εδώ
Είναι παραμυθένιες φούστες. Λες και ήρθαν από άλλες εποχές, φτιαγμένες από τούλι που είναι από τα λίγα υλικά που μπορούν να δημιουργήσουν τόσο όμορφα παιδικά ρούχα...Φούστες αέρινες με πολυτελή διακόσμηση.Οι αγαπημένες της κόρης μου!
Θα την βρείτε εδώ
Το όνειρο κάθε μικρού κοριτσιού! Σχεδιάζονται και κατασκευάζονται από υψηλής ποιότητας υφάσματα για ένα μοναδικό αποτέλεσμα. 
Θα την βρείτε εδώ
Τις κοιτάω με την κόρη μου και μας αρέσουν όλες...
Θα την βρείτε εδώ
Είναι φούστες για μικρά και μεγαλύτερα κοριτσάκια σε διάφορα σχέδια και χρώματα και ακόμα υπάρχουν φουστίτσες και για μωρά. Θα τις βρείτε κάνοντας κλικ πάνω τις ονομασίες τους. 
Θα την βρείτε εδώ
Πράσινη φούστα, μοναδική! 
Θα την βρείτε εδώ
Φούστα σε τιρκουάζ το αγαπημένο μου χρώμα! 
Θα την βρείτε εδώ 
Στο χρώμα του αμέθυστου. Παραμυθένια!
Θα την βρείτε εδώ
Λεβάντα. Μυρίζει άνοιξη! 
Θα την βρείτε εδώ
Κίτρινη σαν τον ήλιο!
Θα την βρείτε εδώ
Κόκκινη με πουά! 
Θα την βρείτε  εδώ
Μπλε. Σκέτη μαγεία!
Θα την βρείτε εδώ
Κι ένα πανέμορφο φόρεμα από τούλι. Φούστες, βγαλμένες από παραμύθι. Το όνειρο κάθε μικρού κοριτσιού! 
Θα την βρείτε  εδώ
Θα την βρείτε εδώ
Και αυτές οι υπέροχες φούστες  είναι για την μαμά! Είναι διάφανες, αιθέριες, μαγικές! Μπορείτε να τις φορέσετε με κάτι όμορφο που θα έχετε ράψει από μέσα. Μου αρέσουν πολύ!
Θα την βρείτε εδώ 
Θα την βρείτε εδώ
Θα την βρείτε εδώ

Ωραίο δώρο για την γιορτή μας! 


Διαβάστε κι αυτό το άρθρο κάνοντας κλικ εδώ, εάν θέλετε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με το πως μπορείτε να αγοράσετε τις φούστες 

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το. Θα το εκτιμούσα. :)

7 σχόλια:

  1. Και το δικό μου όνειρο!! Αν δεν "με παίρνανε στο ψιλό", άνετα θα τις φορούσα κι εγώ!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή, βρήκα και για μας...Σε λίγο τις ανεβάζω στο άρθρο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες ! Εγώ τις φοράω άνετα! Ούτε που με νοιάζει πώς θα με δουν οι υπόλοιποι ,και σαν πώς να με δουν δηλαδή! Με τις αηδίες που κυκλοφορούν στο όνομα της μόδας εγώ τουλάχιστον θα είμαι όμορφα ντυμένη και θα μου αρέσω τρελά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις φούστες για μαμάδες μπορούμε να τις φορέσουμε και με κάτι όμορφο που θα έχουμε ράψει από μέσα...Είναι, απλά, υπέροχες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλειες! Έχω προ-παραγγείλει μια κίτρινη και την περιμένω πώς και πώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζέφη αυτές οι φούστες για μαμάδες δεν είναι για να τις φορέσεις πάνω από κάτι άλλο! Είναι για να τις φορέσεις κάτω από κάποια φούστα! Είναι petticoats = φουρό! Τρελαίνομαι για φουρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...