Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Ρομποτάκια αντίκες!


"Μανούλα, είδα στην τηλεόραση ένα ρομποτ πολύ κακό"! "Ναι, Αντριάνα μου, τι έκανε"; "Ήταν πολύ φαγάνας, σου λέω". 

"Κυνηγούσε να φάει ανθρώπους!!!" 

"Υπάρχουν κορούλα μου και καλά ρομποτάκια".

...Και έτσι κάπως, ξεκίνησε η ιδέα να μυήσω την κόρη μου στον δικό μου κόσμο επιστημονικής φαντασίας... 

Σ΄αυτόν τον κόσμο, τα ρομποτάκια ονειρεύονται πως μια μέρα θα ταξιδέψουν μέχρι το φεγγάρι και θα κοιμηθούν στην αγκαλιά του...

Με παιχνίδια ρομπότ, της δεκαετίας του εξήντα, τότε που το φεγγάρι ήταν ακόμα, άπιαστο όνειρο...Όλα τα παιχνίδια αντίκες είναι η αδυναμία μου! Βρήκα, μερικά, εξαιρετικά ρομποτάκια αντίκες και σας τα παρουσιάζω γιατί μου αρέσουν πολύ!Ένα από αυτά τα ρομποτάκια, ο Τενεκεδένιος, μπήκε στην καρδιά της κορούλας μου, μέσα από το παραμύθι ο μάγος του Οζ που διαβάσαμε αγκαλιά...


Αυτός είναι ο Τενεκεδένιος μας, ο κόκκινος! Με την χύτρα στο κεφάλι!


Atomic Tin Toy Robot


Μια φορά κι έναν καιρό...λοιπόν,  στο Κάνσας ...

Η χαριτωμένη Ντόροθυ ζει μαζί με την θεία της, Έμιλυ. Η ζωή της κυλάει ήρεμα, τόσο ήρεμα που η Ντόροθυ αισθάνεται πλήξη και επιθυμεί νέες περιπέτειες. 


Η επιθυμία της δεν αργεί να πραγματοποιηθεί, αφού ένας δυνατός ανεμοστρόβιλος παρασύρει το σπίτι της σε έναν κόσμο εντελώς διαφορετικό. 


Εκεί, η μικρή Ντόροθυ θα τρομάξει αρχικά και θα αναζητήσει τρόπο να επιστρέψει γρήγορα στο σπίτι της. Σύντομα όμως, θα γνωρίσει νέους φίλους: τον Τενεκεδένιο, ο οποίος δεν έχει καρδιά, το Σκιάχτρο που δεν έχει μυαλό αλλά και το Λιοντάρι που του λείπει η τόλμη. 


Οι τέσσερις φίλοι μαζί, ενωμένοι, θα βάλουν στόχο να φτάσουν στην χώρα όπου κατοικεί ο Μάγος του Οζ για να τους βοηθήσει να αποκτήσουν αυτό που λείπει στον καθένα.


Πάντως, το δικό μας ρομποτάκι αντίκα, δεν είναι κακό...αλλά ονειρεύεται να νιώθει, να αγγίζει, να ζει...Είναι υπέροχο! Θα στολίζει το δωμάτιο της Αντριάνας, ακόμα, κι όταν μεγαλώσει...εάν το θέλει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πασχαλινές κατασκευές για παιδιά

Ήρθε η ώρα για φανταστικές παιδικές κατασκευές που θα γεμίσουν δημιουργικά και τον χρόνο των παιδιών σας! 15 παιδικές πασχαλινές κατασκευές ...